Известие

Collapse
No announcement yet.

как ви загравят дизелите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как ви загравят дизелите

    ся ми прави впечетление, че на -3 градуса паля работи 1 минута и тръгвам и след няма и километър вече духа топличко ....

    а тая сутрин работи около 5 мин на място и пак беше стоплила вътре ... за дизел ....
    ма си е хладничко цялата кола в лед и пак ми -4 градуса

  • #2
    За колко време загрява докрай? Другото е относително...
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      За колко време загрява докрай? Другото е относително...
      ми де да знам не съм засичал и не ме интересува особенно във време или км
      въпроса е сутринта да е духа топло бързичко ...
      тва беше идеата на темата

      Comment


      • #4
        Ами аз сутрин паля и тръгвам веднага.Карам почти само на обороти като максимума ми е 1500 оборота.След 1 км почва да духа леко хладно след което излизам на главен булевард и там си карам постоянно с 1750 оборота.След още 1-2км почва да духа топличко.Пробвал съм и с пуснат компресор да карам т.е. на Ауто и без компресор няма разлика в загряването.Ако я оставя да работи на обороти след около 5 минути духа хладко.

        Зависи какво разбираш под топло.За мен топло е когато почне да ми пари на пръстите и буквално да се разтапям пред духалката.
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
          Ами аз сутрин паля и тръгвам веднага.Карам почти само на обороти като максимума ми е 1500 оборота.След 1 км почва да духа леко хладно след което излизам на главен булевард и там си карам постоянно с 1750 оборота.След още 1-2км почва да духа топличко.Пробвал съм и с пуснат компресор да карам т.е. на Ауто и без компресор няма разлика в загряването.Ако я оставя да работи на обороти след около 5 минути духа хладко.

          Зависи какво разбираш под топло.За мен топло е когато почне да ми пари на пръстите и буквално да се разтапям пред духалката.
          ами топло е верно много силно казано
          топличко казвам когато като си сложиш ръката и не усещаш студени наченки :Р
          абе вчера тествах в -3 гадуса на място
          за 5 мин духаше топло

          Comment


          • #6
            Дръпни ръчната и посуркай малко задните гуми. З нула време ще се стопли
            Иначе и моята духва след 5 мин някъде, ама не е баш топло
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #7
              ти са разкарай многодетен чичка такъв ...
              отивай си у секач раздела

              Comment


              • #8
                Здравеите Извинете ако не съм уцелил точно темата ама видях че става въпрос за парно та да си задам въпроса ако някои е патил да каже Преди дви месеца свалих плочката с редукторите и вентилатора за датчика ама свалях таблото голям такова е и двата редуктора са прецакани едни и същи зъбни колелца са изронени и на двата не намерих и сложих таблото без тях на екон духаше малко топло ама се ядваше преди една седмица почна да си духа направо студено не се включва компресора на климатрона а ми се струва че кранчето за парното ако има такова се е затворило някак самичко от дупките по пътя тука при нас ни се намират много става вапрос за 164тд 2.5 та въпроса ми е ако някои знае къде се намира корите от двете страни от към волана и от към жабката ги свалих но не се вижда кранче от пред покраи двигателя на вентилатора влизат или излизат 3 маркуча но кранче няма Ами с хиляда думи това е ако някои знае да помага моля че замръзват прозорците и съм за никъде заболяха ме очите да търся толкова букви на клавиатурата.

                Comment


                • #9
                  Кранче няма. И наистина не е за тук питането
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lybi123 Покажи съобщение
                    Здравеите Извинете ако не съм уцелил точно темата ама видях че става въпрос за парно та да си задам въпроса ако някои е патил да каже Преди дви месеца свалих плочката с редукторите и вентилатора за датчика ама свалях таблото голям такова е и двата редуктора са прецакани едни и същи зъбни колелца са изронени и на двата не намерих и сложих таблото без тях на екон духаше малко топло ама се ядваше преди една седмица почна да си духа направо студено не се включва компресора на климатрона а ми се струва че кранчето за парното ако има такова се е затворило някак самичко от дупките по пътя тука при нас ни се намират много става вапрос за 164тд 2.5 та въпроса ми е ако някои знае къде се намира корите от двете страни от към волана и от към жабката ги свалих но не се вижда кранче от пред покраи двигателя на вентилатора влизат или излизат 3 маркуча но кранче няма Ами с хиляда думи това е ако някои знае да помага моля че замръзват прозорците и съм за никъде заболяха ме очите да търся толкова букви на клавиатурата.
                    Посети тази тема http://clubalfaromeo.com/forum/showt...t=11700&page=2

                    А относно това как да си пуснеш парното.:
                    Или както е показано на снимките дърпаш жилото към теб,но преди това го откачваш от редукторчето или м/у кутията на филтъра на климатика и кутията на вентилатора ще видиш едно жило.То трябва да е бутнато максимално назад към купето.От там се регулира парното.Кранче няма.
                    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                    Opel Astra J
                    ex:
                    Alfa Romeo 164 2.5TD
                    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                    Comment


                    • #11
                      Благодаря за отговора редукторчетата са свалени заедно със цялата планка но го видях една стоманена тел движи една като клапа от вътре една квадратна дупка с капак пред вентилатора на датчика бръкнах и я издърпах и я вързах с телчица за жабката и стана ОК МЕРСИ МНОГО ЗА ОТЗИВЧИВОСТА и пак извинете че пиша в друга тема не съм точно на ти с компютрите

                      Comment


                      • #12
                        добре де 3 дена никой не е отреагирал...
                        ама ся ако коментирам работа на някой модератор веданга ша ма банат ....

                        Comment


                        • #13
                          Така доволен ли си?

                          Коментирай колкото и каквото искаш.Каквото имаш да кажеш го кажи.В този раздел сме малко хора, с повечето се познаваме лично и общо взето няма дразги помежду ни.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                            Така доволен ли си?

                            Коментирай колкото и каквото искаш.Каквото имаш да кажеш го кажи.В този раздел сме малко хора, с повечето се познаваме лично и общо взето няма дразги помежду ни.
                            че и аз го познавам повечето и кво от тва

                            Comment


                            • #15
                              моята е друг модел, ама пак дизел, вчера минус 8 градуса, загря си мн бързо, както при +2,3, мн доволен.
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X